Subscribe:

စာမ်က္နွာ ၂၂

မေန႔ကေျပာတဲ့ တရားက
ဒီေန႔ ခါးေနျပီ ကိုစစ္..။
အလုပ္အကိုင္ရွားပါးမႈျပႆနာ
ေနမႈထိုင္မႈ လိင္မႈေရးရာ
ဘယ္ေထာင့္က ၾကည့္ၾကည့္
ဒီအရပ္မွာ သူေတာ္ေကာင္းမရွိဘူး

ကိုစစ္ ေနတဲ့ ရန္ကုန္နဲ႔
ကြ်န္ေတာ္ေနတဲ့ရန္ကုန္ မိုးရြာပံုခ်င္းအတူတူပါပဲ
ငယ္ငယ္တုန္းက မိုးရြာရင္မိုးေရခ်ိဳးမယ္ဆိုတဲ့သီခ်င္းက
အခု ေလမလံုမိုးမလံုနဲ႔ ရုပ္လံုးေပၚလာျပီ
ေက်ာရိုးတေလွ်ာက္
အရႈိးရာေတြအထပ္ထပ္နဲ႔
ကြ်န္ေတာ္က ေျပးလမ္းေပၚေရာက္မွ
ေျခက်ိဳးသြားတဲ့ ျပိဳင္ျမင္းတေကာင္ပဲ....ကိုစစ္

ရင္ဘတ္၀ဲယာတဖက္တခ်က္ဆီမွာ
အက်အေပါက္မ်ားတဲ့ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ေတြနဲ႔
ညေရးညတာ လြမ္းလို႔ ငိုစရာမ်က္ရည္မရွိဘူး

၀ါယာၾကိဳးအေပါက္အျပဲေတြနဲ႔ ကြ်န္ေတာ့ညေတြအတိုင္း
ေလာကဓံက ဥာဏ္နီဥာဏ္နက္မ်ားတယ္ ကိုစစ္

ပတ္၀န္းက်င္က နွလံုးခုန္သံေတြက
သူတို႔မ်က္နွာဖံုးေတြနဲ႔ သူတို႔မ်က္ရည္ကိုဖံုးကြယ္ထားၾကတယ္
ငိုတယ္ဆိုတာ လူသိမခံ၀ံ့တဲ့ မေကာင္းမႈတခုလား
ကြ်န္ေတာ္ခုထိနားမလည္နိုင္ေသးဘူး ကိုစစ္

ကြ်န္ေတာ္က ကမာၻ႔သတင္းကိုလိုက္မမွီနိုင္တဲ့ေကာင္
လူျပိန္းၾကိဳက္စကားလံုးအတိုအထြာေတြနဲ႔
ေကာင္းမႈ မေကာင္းမႈ ဒြန္တြဲေနတဲ့
ခပ္ရိုးရိုး အတၳဳပၸတၱိ တစ္ခုပါပဲ
အရင္ကလို စီးကရက္လက္ၾကားညွပ္ခဲ့တဲ့
ခပ္ေပါ့ေပါ့ မိုးပ်ံပူေဖာင္းတလံုးမဟုတ္ေတာ့တာကလြဲရင္....
ကိုစစ္နဲ႔ကြ်န္ေတာ္နဲ႔အားက်ခဲ့တဲ့
ကိုငွက္ မရွိေတာ့တာကလြဲရင္......
အရာရာ အရင္အတိုင္းပါပဲ ကိုစစ္..။

တခ်ိန္ကလို ကတၱီပါ ဖိနပ္နဲ႔ ကြ်န္ေတာ္
ရြံ႔ထဲဗြက္ထဲ လမ္းမေလွ်ာက္ေတာ့ဘူး
အသားအေရာင္ခြဲျခားခံရတဲ့ တာယာဖိနပ္ေလးနဲ႔ပဲ
ကြ်န္ေတာ္ အာကာသကို လမ္းေလွ်ာက္ထြက္ခဲ့မယ္ ကိုစစ္

ကြ်န္ေတာ္က ေမွာက္ထားတဲ့ဖဲခ်ပ္ကို
ထိတ္လန္႔တၾကား လွန္ၾကည့္တတ္တဲ့သူမဟုတ္ခဲ့ဘူး ကိုစစ္
ပ်ံက်မိုးေတြ ရြာလာတဲ့တေန႔
ကိုယ့္ကိုကိုယ္ သူစိမ္းတေယာက္လို တံဆိပ္ရိုက္ျပီး
စာမ်က္နွာေတြေပၚကို ကူးခတ္လာခဲ့မယ္
ကြ်န္ေတာ့နာမည္ကြ်န္ေတာ္ ခပ္ဖြဖြရြတ္ဆိုရင္းေပါ့......။

0 comments:

Post a Comment