Subscribe:

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ....

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ လိင္ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္မႈ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ဦးေနွာက္ေဖာက္စားသူေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ဗုဒၶ၀ါဒ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ အလုပ္မဲ့လူတန္းစား ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ဘီးတပ္ယဥ္ေက်းမႈ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ျမစ္ေရၾကီးမႈ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ကိုယ့္ဂုဏ္ကို္ယ္ေဖာ္တဲ့ မသူေတာ္ေတြထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ လက္ေဖ်ာက္တီးတတ္တဲ့ လူ႕မလိုင္ေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ လက္ဖ်ံရိုးပါးတဲ့ အနုပညာရွင္ေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ေနမ၀င္ရိုင္းစိုင္းမႈ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ အိမ္ရာမဲ့ေျခတိုင္ေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ စကားၾကီးစကားက်ယ္ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ကိန္းဂဏာန္းေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ကိုးကြယ္ယံုၾကည္မႈေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ဒုစရိုက္မႈေတြထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ေစ်းကြက္ကဲ့ရဲ႕မႈ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ညေရးညတာအေမွာင္က်မႈေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ပုဂၢလိက ေပ်ာ္ရႊင္မႈေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ေခါင္းရြက္ဗ်က္ထိုးလူယဥ္ေက်းေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ အျမဳပ္တစီစီနဲ႔ အေဟာင္းဆိုင္ေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ အိပ္မက္ငတ္ေနတဲ့ လူငယ္ေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ေပါက္ကြဲလြယ္တဲ့တိုက္တာေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ပင္က်အဆိပ္ေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ၀င္လြယ္ထြက္လြယ္ေဒါသေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ က်ီးမနိုးမွီလင္းေနတတ္တဲ့ ေနေရာင္ေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ လက္ဖက္ရည္ဆိုင္ယဥ္ေက်းမႈ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ မ်က္စိပိတ္နားပိတ္ေနတတ္တဲ့ေသတၱာအိုၾကီးေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ေလာင္စာမဲ့မီးအိမ္ေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ေႏြေရာက္တိုင္းမီးလန္႔တတ္တဲ့ ေရကန္ၾကီးေတြ ထြန္းကားတယ္

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ...............

ကြ်န္ေတာ္တို႔ျမိဳ႕မွာ ...............................................။

0 comments:

Post a Comment