Subscribe:

ကြ်န္ေတာ္ ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္ အလိုရွိေနတယ္

ဦးေနွာက္ထဲ၀င္ထြက္ေနတဲ့ပုန္ကန္လိုစိတ္ကို ခြဲစိတ္ဖို႔ ေနာက္ျပီး
က်ပ္က်ပ္တည္းတည္းျဖစ္ေနတဲ့ လက္ရွိအေျခအေနကို စြတ္တရြတ္
သိမႈနယ္ပယ္ထဲကေန ဆြဲထုတ္ပစ္ဖို႔ အကိုက္အခဲေပ်ာက္ေဆးျပားတစ္ခ်ိဳ႕
ဒါမွမဟုတ္ နားၾကပ္တပ္ျပီးကြ်န္ေတာ့စိတၱဇကို နားေထာင္ေပးဖို႔
ကြ်န္ေတာ့စကားသံေတြက ထံုေဆးနံ႕ေတြ မႊန္ေနမလားပဲ ေဆာရီးပဲ ေဒါက္တာ
ယဥ္ေက်းမႈကို ကြ်န္ေတာ့ေသြးေၾကာထဲ ထိုးသြင္းေပးပါ ေသြးခုန္နႈန္းဟာ ပံုမွန္
ရွိရဲ႕လား စိုးရိမ္ေၾကာင့္ၾကမႈေတြ အရမ္းမ်ားေနသလား ကြ်န္ေတာ္မသိဘူး
ကြ်န္ေတာ္က ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္မဟုတ္ဘူး ေဒါက္တာ ကြ်န္ေတာ္က
ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္အလိုရွိေနတာ ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းကိုက္ေနရတာ
ပံုမွန္ဟုတ္ရဲ႕လား ပံုမွန္မဟုတ္ဘူးလား ပံုမွန္မဟုတ္တဲ့ျဖစ္စဥ္ေတြေၾကာင့္လား
ကြ်န္ေတာ္ရူးသြားျပီလား ေန႔ခ်င္းညခ်င္းေမွ်ာ္လင့္ေနရတဲ့ခံစားမႈအစားထိုး
ခြဲစိတ္ကုသမႈတစ္ခုလား ထံုေဆးမေပးပါနဲ႔ ေဒါက္တာ ကြ်န္ေတာ္က ထံုေပေပ
လူသား ခံစားခ်က္ကုန္ခန္းတဲ့ေရာဂါနဲ႔ နံရံေတြဆီကေနထြက္ေျပးလို႔မလြတ္နိုင္တာ
အတက္အဆင္းေတြမွာ ေမာ ေမာ ေနတာ ကြ်န္ေတာ္အိပ္ရတာမေပ်ာ္ဘူး
ကြ်န္ေတာ္မအိပ္တာနာရီဘယ္နွစ္လံုးစာ ေနာက္ထပ္နာရီဘယ္နွစ္လံုးစာ
ကြ်န္ေတာ့ကို အိပ္စက္အနားယူျခင္းေပးပါ ေဒါက္တာ လက္ေကာက္၀တ္က
အခ်ိန္ေတြထဲမွာ နစ္ျမဳပ္ေနရတာလဲ ၀မ္းနည္းစရာပဲ ဒါေသြးရိုးသားရိုးမွဟုတ္ရဲ႕လား
ေျဖေပးပါ ေဒါက္တာ ခင္ဗ်ားဟာ ကြ်န္ေတာ္အလိုရွိေနတဲ့ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္
ေၾကာက္ရြ႔ံေနမႈေတြကို ကြ်န္ေတာ့ဆီက ဆြဲထုတ္သြားပါ ခပ္ေ၀းေ၀းတေနရာဆီမွာ
ကြ်န္ေတာ္တစ္ေယာက္ထဲ အဆင္ေျပပါ့မလား စိုးရိမ္ရတဲ့အေျခအေနမွာ ကြ်န္ေတာ္
အသံေတြကိုေၾကာက္တယ္ ကြ်န္ေတာ့ကိုယ္ကြ်န္ေတာ္ ေမ့ေလ်ာ့သြားေစဖို႔
နည္းလမ္းတစ္ခုခုမ်ားရွိေနမလား ေဒါက္တာ ျဖစ္နိုင္ရင္ ကြ်န္ေတာ့နားေတြကို
လွီးထုတ္ေပးပါ အသံေတြေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္အိပ္မရတာမ်ိဳးလား ေၾကာက္
ေနရတာမ်ိဳးလား ကြ်န္ေတာ္ ဆရာ၀န္တစ္ေယာက္အလိုရွိေနပါတယ္ ေဒါက္တာ ။

- မင္းလုလင္ -

0 comments:

Post a Comment