Subscribe:

ေရာဂါဟာအနက္ေရာင္ေက်ာပိုးလြယ္အိတ္ထဲမွာ တြဲခို






အပိုင္းအစေတြကို ေမ့ေလ်ာ့ပစ္လုိက္ဖို႔ ေမ့ေလ်ာ့ေနတုန္းပဲ  စိတၱဇဟာ
တေန႔ထက္တေန႔ ခ်ည္ေနွာင္လာတယ္ ၾကိဳးေတြျပတ္ေနတဲ့ ဂစ္တာကို
သံေယာဇဥ္ျဖစ္လြန္းေနမႈကလဲ စိတၱဇပဲ ဘာလို႔လဲ ေမေမ
လူေတြက လူပီသလြန္းတဲ့အခါ ရြံစရာေကာင္းလာတယ္ ျမင္ျမင္သမွ်
အတတ္ပညာေတြခ်ည္းပဲဆိုေတာ့ ခံစားမႈ၀ါဒီတစ္ေယာက္ဟာ ကမာၻ
အေပၚကေန ထြက္ခြာသြားေပးရမလား ဟင့္အင္း မဟုတ္ဘူး ေမေမ
လူေတြကို ကြ်န္ေတာ္ခြင့္မလႊတ္တတ္ေသးဘူး ဆူပါ ရိုက္ပါ ငယ္ငယ္ကလို
နား၀င္ခ်ိဳစြာ ဆဲပါ အနက္ေရာင္ေက်ာပိုးအိတ္ေလး ေဟာင္းေနျပီ
ေမေမ အနက္ေရာင္ဆိုေတာ့ ေဟာင္းႏြမ္းေနမွန္းမသိသာဘူး ကြ်န္ေတာ္လဲ
ေဟာင္းႏြမ္းေဆြးေျမ႕  တေငြ႔ေငြ႔ေလာင္ေနတဲ့ စီးကရက္ကို ဦးေနွာက္ထဲ
ထိုးသြင္းပစ္လုိက္တယ္ ေမေမ မၾကိဳက္ဘူး ကြ်န္ေတာ္ကလဲ ဂရုမစိုက္ဘူး
စိတ္ဆိုးေနမလား ေမေမ သားလူမိုက္ဟာအေမ့ရင္ခြင္နဲ႔ အနီးတ၀ိုက္မွာ
ေပ်ာက္ကြယ္ေနတာ ေပ်ာက္ဆံုးေနတာ အမွတ္တရေတြနဲ႔ကင္းကြာေနတာ
အိပ္မက္ေတြကိုအေရာတ၀င္လုပ္ေနရတာ ကြ်န္ေတာ္ ပ်င္းတယ္ ေရာစပ္ထားတဲ့
အေရာင္ခပ္ျပင္းျပင္းေတြနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္မမွီမကမ္း ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ အနုပညာဟာ
လူယဥ္ေက်းေတြရဲ႕ ပစ္စာ  ကြ်န္ေတာ့မွာရယ္ရလြန္းလို႔ အာေခါင္ေတြနာလာတဲ့အထိ
သူတို႔ သိပ္သနားစရာေကာင္းတာပဲ ေမေမ တားျမစ္ဧရိယာေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္
ေပ်ာ္တယ္ ကဲ့ရဲ႕သံေတြၾကားမွာ ကြ်န္ေတာ္ေပ်ာ္တယ္ အနာဂတ္ဆီ ခရီးထြက္ဖို႔
ကြ်န္ေတာ့အနက္ေရာင္ေက်ာပိုးအိတ္ေလးက အဆင္သင့္ျဖစ္ေနျပီ ေမေမ
ေခတ္နဲ႔ေ၀းရာကို ကြ်န္ေတာ္ ေျပးထြက္သြားဖို႔ သက္လံု လံုလံုေလာက္ေလာက္
စုမိေဆာင္းမိရွိလာတဲ့အခါ ကြ်န္ေတာ္ဟာအစိမ္းေရာင္အပင္တပင္စိုက္မယ္
ကမာၻၾကီးကို အရြ႕ဲတိုက္မယ္ အဲ့ဒီထက္ နည္းနည္းေလးပိုခ်င္လဲပိုမွာေပါ့
ေမေမ  သားေတာ့ေသမွာပါပဲ အဲ့ဒါဟာလဲ အျမင့္ဆံုးေအာင္ျမင္မႈ
ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္နိုင္တာပဲ ေမေမ  ။   ။

- မင္းလုလင္ -

2 comments:

Sofar Away Fromu said...

ဒီကဗ်ာေလးထဲက စကားလံုးေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကို
ၾကိဳက္မိပါတယ္ ခံစာမႈ႕ခ်င္းလညး္ ...
အျမင့္ဆံုးေအာင္ျမင္မႈ႕ပါပဲ...

လူခါး said...

ဧက..ေရ.ဒီကဗ်ာေလး..ၾကဳိက္တယ္။.ခံစားမွဳအား ပုိၿပီးအားေကာင္းတဲ့ ကဗ်ာေလးလုိ ့ၿမင္မိတယ္..။

Post a Comment