Subscribe:

ၾကယ္မေလးအတြက္အလင္းဖတ္စာ

ျဖစ္႐ိုးျဖစ္စဥ္မဟုတ္ဘဲ

ၾကယ္ကေလးတစ္စင္းကို ခ်စ္မိတဲ့အခါ

ကၽြန္ေတာ္ဟာ . . . . သူ႔အနားက

အိမ္နီးခ်င္းၾကယ္တစ္စင္းျဖစ္သြား

ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ . . . .

မွိတ္တုပ္မွိတ္တုပ္ျဖစ္ရတယ္ ၾကယ္ေလးေတြလို ။



ကၽြန္ေတာ့္ရင္ခုန္သံဟာ ၾကယ္မေလးဆီ ႐ိုးေျမက်

ကၽြန္ေတာ္ မ႐ိုးမ႐ြျဖစ္ရတယ္

ၾကယ္မေလးကိုခ်စ္မိသြားကတည္းက

ကၽြန္ေတာ္ဆံပင္နီမဆိုးခ်င္ေတာ့ဘူး

ဘာမွလည္းမဆိုင္ပါပဲနဲ႔

ကၽြန္ေတာ္ တီ႐ွပ္မ၀တ္ခ်င္ေတာ့ဘူး

ဘာမွလည္းမဆိုင္ပါပဲနဲ႔

ၾကယ္မေလးရယ္ . . . . ကၽြန္ေတာ္က တကယ္ကိုခ်စ္မိသြားတာ

ဘာမွလည္းမဆိုင္ပါပဲနဲ႔ကြယ္ . . . . ေနာ္။


ၾကယ္မေလး . . . .

ဘယ္ကိုမ်ားေငးေနလဲ

ကၽြန္ေတာ့္ကိုပဲၾကည့္ ၊ ကၽြန္ေတာ့္အေၾကာင္းပဲ . . . .

သိ ပါ ကြယ္ ။



လြမ္းတုိင္း . . . ေကာင္းကင္ေပၚေမာ့ ေမာ့ၾကည့္႐ံုနဲ႔

မေက်နပ္ႏိုင္ေတာ့တဲ့အခါ . . . .

ကၽြန္ေတာ္ဟာ ၾကယ္ပြင့္ေလးေတြကို

ကၽြန္ေတာ္ပိုင္ လယ္ယာစိုက္ခင္းအျဖစ္စိုက္ပ်ိဳးခ်င္လာတယ္

`သူမ´က ၾကယ္စိုက္ခင္းေလးေပါ့

ကၽြန္ေတာ္က ၾကယ္ယာစိုက္ပ်ိဳးေရးသမားေပါ့

ၾကယ္ပ်ိဳးသူေပါ့ . . . . အဲဒီလိုေလး . . . .

ျဖစ္ ခ်င္ တယ္ ။



သူ႔မ်က္လံုးေလးေတြကိုေရွ႕ထားၿပီး

ကၽြန္ေတာ္ၾကည့္ခ်င္တယ္

သူ႔အသံစူးစူးေလးကို ေ႐ွ႕ထားၿပီး

ကၽြန္ေတာ္သီခ်င္းဆိုျပခ်င္တယ္

သူ႔ႏႈတ္ခမ္းေလးကိုေ႐ွ႕ထားၿပီး . . . . .

အင္း . . . ၾကယ္ေလးေရ . . .

ႏႈတ္ခမ္းေလးကိုေ႐ွ႕ထားၿပီး ကၽြန္ေတာ္ဘာလုပ္ရင္ေကာင္းမလဲ

. . . . . . . မလန္႔ပါနဲ႔ ၾကယ္မေလးရယ္

ခ်စ္လို႔စတာပါကြယ္ ။



သမာ႐ိုးက်မဟုတ္ဘဲ

ၾကယ္ေလးတစ္ပြင့္ကိုခ်စ္မိတဲ့အခါ

ကၽြန္ေတာ္ . . . ၾကယ္ၾကည့္သူတစ္ဦးျဖစ္သြား

ၾကယ္ကေလးေၾကြက်လာဖို႔ ဆုေတာင္းမိတယ္

ကၽြန္ေတာ့္နံေဘးနားကို . . .



ကၽြန္ေတာ္ေလ . . .

`ဟိုတစ္ေန႔တုန္းက´ ကိုျပန္ေရာက္သြားေတာ့

ပြဲေတာ္ကို မ်က္၀ါးထင္ထင္ျပန္ျမင္တယ္

ၾကယ္မေလးေရ . . . ၾကယ္မေလးေရ . . .



ကၽြန္ေတာ္ဟာ ၾကယ္မေလးယက္လုပ္တဲ့ အ၀တ္ေလးတစ္ထည္ျဖစ္ခ်င္တယ္

ကၽြန္ေတာ့္ကို သူ၀တ္ဆင္တဲ့အခါ

ကၽြန္ေတာ္ ေႏြးေႏြးေထြးေထြးျဖစ္သြားခ်င္တယ္

ကၽြန္ေတာ္ဟာသူ႕ရဲ႕ မီးလင္းဖိုေလး

သူဟာကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ေဆာင္းတြင္းေလး . . .

အဲဒီလိုလည္း ျဖစ္ခ်င္တယ္ ။



တကယ္ေတာ့ `သူမ´ဟာ

လွလွပပ ၾကယ္နတ္သမီးေလးတစ္ပါးမဟုတ္ပါဘူး

ေျပာင္စပ္စပ္ႏုိင္တဲ့ ၾကယ္႐ူးမေလးတစ္ဦးျဖစ္တယ္

ေျပာရင္းနဲ႔ကို . . . ခ်စ္ ခ်စ္လာမိတာ

ၾကယ္မေလးေရ . . . ကၽြန္ေတာ့္ဆီေၾကြပါ ။



ၾကယ္မေလးအတြက္ အလင္းေတြသြန္းထားတဲ့ဖတ္စာ

ဒီကဗ်ာေရးၿပီးေတာ့ ၾကယ္မေလးကို ေပးမဖတ္၀ံ့ျပန္ဘူး

႐ွက္တာေပါ့ကြယ္ . . . . ၾကယ္စင္မေလးရယ္

ကၽြန္ေတာ္က ခ်စ္မိသြားတဲ့အခါ . . . .

သူရႆဝါ
===============================================
===============================================

ဒီကဗ်ာေလးကိုဖတ္ျပီးၾကိဳက္လြန္းလို႔ ကိုသူရႆ၀ါဆီမွာ ခြင့္ေတာင္းျပီးတင္ထားတာပါ

ကိုသူရႆ၀ါက ဒီကဗ်ာေလးကို ေရးျဖစ္ပံုေလးကိုလဲ ေျပာျပခဲ့ပါတယ္ အမွတ္တရအေနနဲ႔ သူနဲ႔ေျပာျဖစ္ခဲ့တဲ့ ၾကယ္မေလးရဲ႔ အစကိုလဲတင္ေပးလိုက္ပါတယ္..ေက်းဇူးပါ ကိုသူရႆ၀ါ

""အဲဒီကဗ်ာမေရးခင္ ေရွ႕ကဗ်ာေတြတုန္းက ကၽြန္ေတာ္ ဒႆနကဗ်ာေတြ ၊ ဘဝကဗ်ာေတြေလွ်ာက္ေရးေနတာ
နည္းနည္းၿငီးေငြ႕လာေတာ့ အခ်စ္ကဗ်ာေလးတစ္ပုဒ္ေလာက္ေရးမယ္ဆိုၿပီး
အဲဒါေလးေရးျဖစ္တာ
အဲဒီလိုပံုစံမ်ိဳးက ကၽြန္ေတာ္ကဗ်ာေတြစေရးတုန္းကပံုစံမ်ိဳးေလးေပါ့
စကားလံုးအားေကာင္းေကာင္းနဲ႔
အဲဒါေလးကို အလြမ္းေျပျပန္ေရးတာပါ
း))
ၾကယ္မေလးဆိုတာက စကားလံုး အဆန္းျဖစ္ေအာင္ သံုးထားတာပါ ""

0 comments:

Post a Comment